23 Temmuz 2009 Perşembe

Kimya Öğretmenliği

Genel Bilgi ve Programın Amacı
Bu programın amacı; eğitim kurumlarının ihtiyacı olan kimya öğretmenlerini yetiştirmektir.

Aranan Kişisel Özellikler
Bu bölümü tercih edeceklerin genel akademik yeteneğe sahip, iletişim yeteneği güçlü, anlayışlı ve sabırlı olmaları gerekmektedir.

Öğretim Süresi ve Okutulan Dersler
Öğretim süresi 5 yıldır. Temel Kimya, Genel Kimya, Organik Kimya, Analitik Kimya,Kuantum Kimyası, İnorganik Kimya, Biyokimya, Fizikokimya gibi bölüm dersleriyle birlikte Eğitim Psikolojisi, Eğitim Sosyolojisi, Ölçme Değerlendirme gibi pedagojik formasyon dersleri de okutulmaktadır.

Mezunlara Verilen Unvan ve Çalışma Alanları
Mezunlara "Kimya Öğretmeni" unvanı verilir. Mezunlar devlet okullarında, özel okullarda ve dershanelerde öğretmen olarak çalışabilirler.

Etiketler: