22 Temmuz 2009 Çarşamba

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Genel Bilgi ve Programın Amacı
Bu program 8 yıllık temel eğitimin 6.7. ve 8. sınıflarının matematik öğretmeni gereksinimini karşılamak üzere öğretim yapmaktadır.

Aranan Kişisel Özellikler
Bu programı tercih edecek kişilerin sabırlı, öğretmeye istekli ve genel akademik yeteneğe sahip olmaları gerekmektedir.

Öğretim Süresi ve Okutulan Dersler
Öğretim süresi 4 yıldır. Soyut Matematik, Genel Biyoloji, Yazılı Anlatım, Analiz, Lineer Cebir, Genel Fizik, Genel Kimya, Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, Öğretim Teknolojisi ve Materyal, Sınıf Yönetimi, Okul Deneyimi gibi dersler okutulmaktadır.

Mezunlara Verilen Unvan ve Çalışma Alanları
Mezunlara "ilköğretim Matematik Öğretmeni" unvanı verilir. Resmi ve özel ortaöğretim kurumlarında öğretmen olarak görev alabilirler.

Etiketler: